BL

Balanslezen, voor de niet-financiële professional

ISBN 978-94-000-1547-0
Paperback - 301 blz

Balanslezen voor de niet-financiële professional is de perfecte eerste introductie in de boekhoudkundige werking van een onderneming. Na het lezen van dit boek begrijp je de voornaamste rubrieken van de jaarrekening. Het doelpubliek is de professional zonder boekhoudkundige achtergrond die de financiële gezondheid van een onderneming wil interpreteren. - Je hebt als niet-financiële professional de basis van boekhouden mee; - Na het lezen van dit boek begrijp je wat jaarrekeningen over de financiële gezondheid van een onderneming vertellen; - Ideaal als opstap naar management accounting; - Geschreven voor de niet-financiële professional en de student in niet-economische studierichtingen (zoals sportwetenschappen, journalistiek, eventmanagement, rechtsprakijk en kmo-management).

Bestel online.