Kaas en wijnavond

Ontdek Het FEB Student Excellence Programme

Tijdens een aangename avond kregen we de kans om onze Student-Assistenten beter te leren kennen.

Wat is het FEB Student Excellence Programme?

Dit programma is speciaal ontworpen voor studenten die een voorproefje willen nemen van het academische leven. Het biedt een unieke kans om een kijkje te nemen achter de schermen bij onze professoren. Hoe verloopt academisch onderzoek in de praktijk, en wat houdt lesgeven eigenlijk in?

Het programma van elke student-assistent wordt op maat samengesteld op basis van hun persoonlijke voorkeuren. Naast enkele gemeenschappelijke activiteiten, zoals samen een deel van de infodag organiseren, hebben ze de vrijheid om hun eigen programma samen te stellen uit een scala aan onderzoeks- en onderwijsgerichte activiteiten en taken.

Heb je nog verdere aanpassingen nodig of wil je meer specifieke informatie toevoegen?